Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011

Ωριων ΄Δ (aka sinnerman) presents A saint or a sinner radioshow @ tripradio.gr 20/02/2011

Σε ένα απο εκείνα τα όμορφα μεσημέρια που κατά καιρούς ακούω την εκπομπή του Μάκη Μηλάτου στο ραδιοσταθμό Στο Κόκκινο 105,5 , ανέφερε μια σοφή κουβέντα του Λουίς Μπουνουέλ , "Αναθεμα σε εκείνον που δεν ασχολείται με κάτι συγκεκριμένο" δεν το είπε έτσι βέβαια αλλά μεταφέρω την ουσία. Αυτά τα λόγια με έβαλαν σε σκέψεις πολλές, απαρίθμησα με πόσα πράγματα καταπιάνομαι, και ήταν πολλά. Τα κοίταξα συγκεκριμένα και παρατήρησα ότι όλα σχεδόν είναι γεμάτα ατέλειες, αποζητούν χρόνο ενασχόλησης μου με αυτά, που εγώ δεν διαθέτω καθώς τον χρησιμοποιώ αλλού. 
Ένα μπλογκ για να έχει ένα άρτιο αποτέλεσμα χρειάζεται χρόνο αρκετό, δουλειά, μεράκι και φυσικά ταλέντο. Τύψεις έχω που το έχω παραμελήσει, μα δεν θέλω να το γεμίσω με ημιτελή κείμενα που δεν αποσκοπούν σε τίποτα, προτιμώ γενικώς ένα ποιοτικό φιλτράρισμα στο οτιδήποτε, είτε είναι αυτό μουσική ειτε μια φωτογραφία, είτα ένα κείμενο. 
Ζώντας σε μια κοινωνία γεμάτη απο πληροφορίες, αυτό το φιλτράρισμα είναι το υπέρτατο αγαθό. Και κάνοντας ένα φιλτράρισμα σε πολλές και διάφορες μουσικές που έχω ακούσει τον τελευταίο καιρό, δημιουργήθηκε αυτή η playlist της Κυριακάτικης εκπομπής. Καλή ακρόαση! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: