Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010

My 10 companions

Στο ταξίδι της ζωής συνάντησα δέκα συντρόφους. Εξαιρετικοί, ο καθένας με τον τρόπο του, την σοφία του, μου έμαθαν πολλά, πάρα πολλά, τους ευχαριστώ για αυτό και θα τους έχω πάντα στην καρδιά μου. O καθένας τους ένας κόσμος ολόκληρος, τους συνάντησα τυχαία ή με σύστησαν σε αυτούς, έκατσα με προσοχή και άκουσα τις ιστορίες τους, ενθουσιάστηκα με αυτές, ένιωθα ότι ήμουν μέρος τους, ότι ήταν εμπειρίες δικές μου που είχα ζήσει σε κάποια ζωή που τώρα δεν ενθυμούμαι. Για να μην πολυλογώ, αν και οι περισσότεροι θα τους γνωρίζετε να σας συστήσω τους κυρίους ! : 

- Χερμαν Εσσε - Ο λύκος της Στέπας
- John Fowles - O Μάγος
- Νίκος Καζαντζάκης - Ζορμπάς
- Luther Blisset - Ο εκκλησιαστής
- Τζακ Κέρουακ - Στο δρόμο
- Ουμπερτο Εκο - Το εκκρεμές του Φουκώ
- Φερνάντο Πεσσοα - Το βιβλίο της ανησυχίας
- Τομ Ρομπινς  - Το άρωμα του ονείρου
- Φιοντορ Ντοστογιεφσκυ - Έγκλημα και τιμωρία
- Arturo perez Reverte - Ο Ναυτικός Χάρτης


To να αρχίσω να μιλώ για τον καθένα δεν έχει νόημα, τα λόγια μου είναι περιττά, τόσο λίγα να περιγράψουν το μεγαλείο τους.  Αν τους συναντήσετε κι εσείς στο δρόμο σας, να περιδιαβαίνουν ασκόπως, σταματήστε τους και ζητήστε τους να σας διηγηθούν την ιστορία τους, για ταξίδια στον Μεσαίωνα, στις Σπέτσες του 1950 , στην Κρήτη, στην Δυτική Αμερική και το Μεξικό, σε μέρη που γνώρισαν τυχοδιώκτες, ξεχασμένους θεούς, femmes fatalles, βιβλιοπώλες, λογιστές, καπετάνιους, ερωτεύτηκαν, μίσησαν, φθόνησαν, ξεγέλασαν, απογοητεύτηκαν  Τα βιβλία είναι σαν να κανεις έναν νέο φίλο, μια νέα σχέση ξεδιπλώνεται, έτοιμη για πτήση, μια πτήση που μπορεί να είναι σύντομη και άνευ ουσίας ή μια πτήση αξέχαστη που θα την θυμάσαι για μια ζωή, μια ανάμνηση με το αστρόπλοιο της φαντασίας!

ΥΓ. Ευχαριστώ τον Ν. την Μ. , τον Α., την Μ., τον Λ., τον Δ. και την Ε. που προέβησαν στις απαραίτητες συστάσεις :) 

Αυτά.



4 σχόλια:

m είπε...

It is through art, and through art only, that we can realize our perfection;through art and art only that we can shield ourselves from the sordid perils of actual existence. o.w.

Sinnerman είπε...

i agree with you and mister O. τα ειπε ολα ο κύριος o.w σε μια πρόταση, έτσι απλά :)

Iptamenos Ollandos είπε...

art is creation, creation is joy.

Δεν έχω διαβάσει τα 2,4 και 10...

Sinnerman είπε...

Να τα διαβάσεις με την πρώτη ευκαιρία, κάθε βιβλίο είναι ένα κομμάτι του εαυτού μας. Το 2,4 τα θεωρώ κλασσικά, το 10 είναι πιο ανάλαφρο μα μιλούσε τόσο πολύ μεσα μου όπου το θεωρώ δικό μου.